یادداشت

نقش زنان در پشت پرده پیام های بازرگانی (فرهنگ مصرف گرایی)

نقش زنان در پشت پرده پیام های بازرگانی (فرهنگ مصرف گرایی)

تأثیر تبلیغات بر روی جامعه رسانه به عنوان یکی از ارکان زندگی امروز، نقش انکارناپذیری در جامعه پذیری و اعطای نقش به اعضای خود ایفا می کند و به همین دلیل محتوای آن نقشی تأثیرگذار در رسیدن به این هدف برعهده دارد. تصویری که رسانه از زن و نقش وی در ...

اعترافات شیطان به یک زن

اعترافات شیطان به یک زن : وقتی که عربده میکشید برسرت من اونجا بودم!!! گریه ها تو دیدم! توگوشت نجوا کردم غصه نخور! این مرد لیاقت تو را نداره !یادته؟تو میون ضجه هات تکرار کردی حرفم رو، اما نه به من بلکه به او!
ومن گفتم بله  همین درسته! باقی حرفهایی هم که بهت یاد داده بودم رو گفتی.اون عصبانی شد خیلی عصبانی.!! تا دیدم سرت گرم داد و قاله رفتم سراغ او! بهش با تشر گفتم:واقعا که هیچ بویی از مردونگی نبردی.همینطوری راحت نشستی تا اون هرچی دلش میخواد بارت کنه؟؟میبینی داره بهت میگه عوضی زن باز!!! تو که زن باز نیستی! تو فقط از راه حلالش بایک زن خوابیدی!!!
جنایت که نکردی!!
کجای دین خدا نوشته صیغه حرامه؟؟!
تا چهار تا زن برات حلاله و صدتا صیغه!!
من همیشه در این طور مواقع خوب به داد دل وآبروتون میرسم.دیوار حاشا بلنده.من همیشه در حال اضطرار بهتون کمک میکنم از این دیوار بالا برید. شوهرتم از این قائله مستثنی نبود. دست به دستم از دیوار بالا رفت و کلمات منو با غیض تو صورتت کوبوند .تو از شدت خشم قرمز شده بودی. نمیدونی چقدر در این حالت خشگل میشی! گفتی لعنت به تو واون اسلامی که بهت چنین مجوزی داده!
وای که از خنده ریسه رفتم!! چه جواب دندان شکنی دادی زن! آخه شنیدن این جواب از زبان زنی که نمازش ترک نمیشد خیلی جذاب بود. نزدیک بود عذاب وجدان بگیری تو دلت بگی خدایا منو ببخش.! که دستپاچه رفتم سراغ شوهرت گفتم د خجالت بکش بی غیرت!!! هرچی دهنشه داره بارت میکنه که اونم نامردی نکرد محکم کوبوند تو دهنت تا دیگه پشیمونی یادت بره!!! وای چه قدر لوس بودید شما! اونم سریع عذاب وجدان گرفت. اصلا بنظر من وجدان زجرآورترین خلقت انسانه! چون آرامش رو از ادم میگیره.
خواست بیاد بغلت کنه بگه غلط کردم که کشیدمش کنار گفتم حقشه نازشو نکش! خنده دار اینجا بود که بهم جواب داد بابا گناه داره! من دست روش بلند کردم!با خودم گفتم تو به احساس و اعتمادش دست درازی کردی حالا یکی تو صورتش زدی که دنیا به آخر نرسیده! در گوشش گفتم اگه نمیزدی الان همینطوری روده درازی میکرد و بحث به جاهای باریک میکشید. آفرین مشت خوبی بود!حالا هم بیخود اینجا وای نستا یک فحش زیر لب بهش بده بزن از خونه بیرون که بفهمه خیلی از دستش داغی!
اینطوری اصلا شایدم فکر کنه خیانتی در کار نبوده و تو بهت برخورده. اره اصلا بنظرم همینکار بهتره! لزومی نداره با این روحیه ی حساسش بفهمه داری چیکار میکنی! یک طوری رفتار کن که انگار بهت تهمت زده! یادت باشه اگر اشتباهت رو قبول کنی همه چیز تمومه و تا آخر عمر باید سواری بدی ! اون حالش خوب نبود.بدجوری گیج بود.تو این شرایط تنها کاری که میتونستم برای آروم کردن و دلخوش کردنش کنم همین بود!!!!

نویسنده : ف.مقیمی

ادامه دارد ….

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.